Op dit moment is Mijn Kabelnoord niet bereikbaar i.v.m. (onderhouds)werkzaamheden. Heb je vragen of kunnen we helpen? Neem dan contact met ons op!

November 2021

Heb je tussen 1 en 5 november 2021 een brief gekregen waarin staat dat je overgezet bent naar een nieuw abonnement? Dan ben je een van de 13921 klanten wiens abonnement gewijzigd is. Op deze pagina vind je meer informatie. Belangrijk: de werking van je producten blijft ongewijzigd.
Ik wil mijn abonnement bekijken en aanpassen

Je nieuwe abonnement kun je inzien via Mijn Kabelnoord. In dit klantportaal kun je jouw abonnement ook aanpassen. Je moet eenmalig een account aanmaken. Dit kan met een willekeurig e-mailadres (hoeft geen @knid te zijn). Je hebt ook je klantnummer (staat in de brief die je hebt gehad) plus de laatste cijfers van het IBAN waarvan wij jouw abonnement afschrijven nodig.

Mijn inloggegevens voor Mijn Kabelnoord werken niet. Wat moet ik doen?

Mijn Kabelnoord is vernieuwd. Waarschijnlijk maak je gebruik van oude inloggegevens. Maak eenmalig nieuwe inloggegevens aan. 

Ik ben ingelogd in Mijn Kabelnoord maar ik zie geen producten en ik kan niets wijzigen. 

In de loop van deze week verschijnen de producten en prijzen in jouw Mijn Kabelnoord omgeving. Je kunt dan 24/7 jouw producten bekijken en eventuele wijzigingen doorgeven. 

Wat is de grootste wijziging die ik qua productinhoud kan tegenkomen?

De grootste wijziging is dat je meer zenders krijgt. Onder andere ESPN (eerste kanaal) en Filmbox zitten in TV Standaard, dit was bij de oudere abonnementsvormen niet zo. Had je voorheen extra televisiepakketten zoals Avontuur of Familie? Dan heb je nu alle kanalen van ESPN gratis. Als je voorheen ESPN afnam, heb je dat nu binnen TV Compleet of TV Maximaal en dan heb je dus ook veel meer andere zenders. Bekijk het zenderoverzicht

Ik mis zenders

Sommige zenders zitten in TV Maximaal (192 TV o.a.) en niet in TV Compleet, terwijl je voorheen die zenders in je Avontuur of Familie-pakket had. Op basis van de abonnementsprijs hebben wij de keuze gemaakt om Avontuur of Familie-abonnementen om te zetten naar TV Compleet. Wil je toch graag álle zenders ontvangen? Ga dan naar Mijn Kabelnoord en pas je abonnement aan naar TV Maximaal. Weten welke zender in welk pakket zit? Bekijk het zenderoverzicht.

Waarom heeft Kabelnoord mijn abonnement aangepast?

Jarenlang was televisie de basis van een abonnement. Sinds drie jaar is internet de basis en hebben we de abonnementsvormen aangepast. Het is nu tijd om al onze klanten te bedienen met de vernieuwde producten en technische mogelijkheden. Zo kunnen we 1 lijn trekken in ons aanbod, service en communicatie. Als je een brief van ons hebt gehad, dan had je nog een 'oud' abonnement. Vanaf nu heb je een nieuw abonnement, net als mensen die de afgelopen drie jaar klant zijn geworden. 

Welke zenders zitten er in mijn tv-pakket?

Bekijk de zenders in het zenderoverzicht. Je kunt selecteren op TV Standaard, TV Compleet of TV Maximaal. Weet je niet welk televisie-abonnement je hebt? Kijk dan op Mijn Kabelnoord.

Ik heb in de laatste week van oktober mijn abonnement aangepast, is die wijziging verwerkt?

Het kan voorkomen dat jouw wijziging de onze gekruist heeft. Log in op Mijn Kabelnoord om te zien of je abonnement goed gewijzigd is. 

Hoe kan het dat ik minder ga betalen?

We hebben je abonnement omgezet naar de meest gelijkende nieuwe variant. In sommige gevallen levert dit een klein financieel voordeel op, bijvoorbeeld omdat ESPN opgenomen is in TV Compleet en TV Maximaal. Ook is TV Standaard goedkoper dan het oude basisabonnement en kost telefonie nu slechts €1,- per maand. Hierdoor kunnen er prijsverschillen ontstaan die in jouw voordeel werken.

Hoe kan het dat ik meer ga betalen?

We hebben je abonnement omgezet naar de meest gelijkende nieuwe variant. We hebben daarbij ook gekeken naar het prijsverschil, dit hebben we zo klein mogelijk gehouden. Wanneer het abonnement per maand toch duurder uitpakt, is de reden hiervoor meestal dat onze nieuwe internetabonnementen (die je ook los kunt afnemen) iets duurder zijn dan de oude. Ook bestaat het bundelvoordeel van 3in1 niet meer. We compenseren het verschil 2 maanden. Medio november staat het compensatiebedrag (indien van toepassing) op je rekening. Als je dit deelt door twee, dan weet je wat je per maand meer gaat betalen. Direct inzien wat je nieuwe abonnement kost of je abonnement aanpassen? Ga naar Mijn Kabelnoord.

Ik heb opeens 18+ kanalen, hoe zet ik deze uit?

Als je voorheen een digitaal abonnement Familie had, dan heb je nu TV Compleet. Hier zitten erotiekkanalen in. Deze kun je blokkeren. Gebruik je een smartcard met een CI+module in of digitale ontvanger aan je tv? Raadpleeg dan de handleiding van jouw apparaat. Meestal is het kinderslot gemakkelijk in te stellen via het instellingenmenu van jouw tv of digitale ontvanger. Naast kinderslot worden ook vaak de termen vergrendelen, parental control en blokkeren gebruikt.

Wanneer wordt de compensatie uitbetaald?

De compensatie (indien van toepassing) wordt in een keer uitbetaald, dit bedrag staat 24 november op jouw rekening. We betalen de compensatie van twee maanden in een keer uit.

Waar vind ik de gegevens om in te loggen op Mijn Kabelnoord?

Je vindt je klantnummer op de brief je van ons hebt gekregen. Daarnaast heb je de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig én een e-mailadres om een account te maken. Dit e-mailadres hoeft niet perse een @knid adres te zijn. Je kunt ook een account aanmaken met bijvoorbeeld Gmail of Hotmail. Ga naar Mijn Kabelnoord.

Terug naar home

 

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web