414 reviews
Reviews
Benieuwd naar wat klanten vinden van Kabelnoord? Op deze review-pagina vind je een overzicht van beoordelingen; onbewerkt en 100% doorgegeven via Google. Zelf je waardering delen? Klik op de button!
Klik hier om je review te geven
Jago van Andel
Kabelnoord:
Bedankt voor de 5 sterren! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent 😊👍
Philip Rodenburg
Door verhuizing na 6 maanden alle email historie zonder melding vooraf verdwenen, volgens hun moet ik meer dan 200 euro betalen om oude emails weer terug te krijgen. Zeer ontevreden over deze gang van zaken.
(Translated by Google)
Due to moving after 6 months, all email history disappeared without prior notice. According to them, I have to pay more than 200 euros to get old emails back. Very dissatisfied with this state of affairs.
Kabelnoord:
Erg vervelend dat dit is gebeurd. Bij een verhuizing wordt het e-mail adres van Kabelnoord nooit beëindigd, maar bij een opzegging wel. In de bevestiging van de opzegging staat ook dat het e-mail adres na 6 maanden niet meer toegankelijk is.
E. Oosterhof
Altijd maar smardkaart updaten. Zelfs als je twee dagen geen tv hebt gekeken. Wat achterhaald. Heel slecht
(Translated by Google)
Always update your smart card. Even if you haven't watched TV for two days. How outdated. Very bad
Kabelnoord:
Dat is vervelend om te horen. Na 2 dagen is inderdaad wel erg snel. Zou je hierover eens telefonisch contact willen opnemen met ons Servicecentrum via 0519 – 701 701. Dan kunnen we samen met je kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Bellen kan op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
XxSpentreXx
niks waard wat een verschrikkelijke internet provider is dit toch altijd problemen en voornamelijk in de avond en je kan ze niet bereiken het valt altijd weg en je moet de router dagelijks soms wel 10 keer opnieuw resetten een dikke hell als ik 0 sterren kon plaatsen had ik dat zeker gedaan
(Translated by Google)
worth nothing what a terrible internet provider this is always problems and mainly in the evening and you can't reach them it always cuts out and you have to reset the router sometimes 10 times a day it would be a big hell if I could give 0 stars I would have definitely did that
Kabelnoord:
Onze excuses voor de problemen die je ervaart. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We willen graag samen kijken naar een oplossing. Kun je telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701701? Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
J B
Dit bedrijf heeft anno 2023 nog steeds geen 24/7.... Waardoor er dus bij storingen zoals nu niets wordt gecommuniceerd of gerepareerd wordt.... De ontvangers waar ze zelfs nog huur voor durven te vragen zijn zo slecht dat je er geld op toe zou moeten krijgen..... Het is een schande dat dit onprofessionele bedrijf hier het glasvezel monopolie heeft. Dit bedrijf is echt totaal niet met z'n tijd meegegaan.
Wederom een storing in de avond.... Wat natuurlijk niet gemeld kan worden aangezien het alleen tijdens kantoortijden gemeld kan worden🤦
(Translated by Google)
In 2023, this company still does not have 24/7.... Which means that in the event of disruptions such as now, nothing is communicated or repaired.... The recipients for which they even dare to charge rent are so bad that you have to waste money on them. should be given... It is a shame that this unprofessional company has the fiber optic monopoly here. This company has really not kept up with the times at all.
Another disruption in the evening.... Which of course cannot be reported as it can only be reported during office hours🤦
Kabelnoord:
Excuses voor het ongemak, welke u heeft ervaren. Mocht u iemand persoonlijk willen spreken hierover, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701701. We willen graag kijken, wat wij voor u kunnen betekenen.
Kees Dijk
Als je keuze hebt voor een provider kies dan niet voor kabelnoord!
Zelf zeer slechte ervaring mee gehad.
Door een fout van hun dat ik te weinig betaald had de laatste jaren kon ik dat allemaal even zelf ophoesten zonder ook maar een cent compensatie van kabelnoord zelf! Terwijl het hun eigen fout was!!
(Ging wel om €1173,17!)
Had de incasso's van kabelnoord op automatisch te staan en betaalde elke maand dus netjes op tijd maar omdat hun slechte administratie niet op orde was kon ik dus alles even terug betalen!
Moraal van dit verhaal; heb je keus van provider? Kies dan niet voor kabelnoord!!
Heb je geen keus en moet je wel in zee met ze gaan? Controleer dan goed als je alles betaald ook al is het hun fout je kunt alles terug betalen!
En nog even een reactie op kabelnoord, er werd wel geld afgeschreven maar te weinig dus. Alleen voor internet of alleen voor tv had ik betaald.
(Translated by Google)
If you have a choice of provider, don't choose KabelNoord!
Had a very bad experience myself.
Due to a mistake on their part that I had paid too little in recent years, I was able to pay for it all myself without even a cent of compensation from KabelNoord itself! While it was their own fault!!
(It was €1173.17!)
I had KabelNoord's direct debits set to automatic and paid on time every month, but because their poor administration was not in order, I was able to pay everything back!
Moral of this story; do you have a choice of provider? Then don't choose cable north!!
Do you have no choice and do you have to do business with them? Then check carefully if you pay everything, even if it is their mistake, you can pay everything back!
And just a quick response to KabelNoord, money was debited, but not enough. I only paid for internet or only for TV.
Kabelnoord:
Beste heer Dijk, vervelend dat u dit heeft meegemaakt. Uw tip is voor iedereen zeer waardevol. Controleer altijd als je diensten afneemt bij een bedrijf of het bedrag daadwerkelijk wordt afgeschreven. U heeft nu meegemaakt dat er helemaal niets werd afgeschreven ondanks de automatische incasso. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701701.
Liebe Weidenaar
Updaten van de smartkaart is waardeloos, als je een week je TV niet gebruikt moet je al updaten.
(Translated by Google)
Updating the smart card is worthless, if you don't use your TV for a week you have to update it.
Kabelnoord:
We sturen continu informatie naar de smartcard met gegevens over uw abonnement en beveiliging. Wanneer de tv echter langere tijd uit staat, ontvangt de smartcard deze informatie niet. Zodra de tv weer aan gaat, moet de smartcard deze gegevens verwerken, wat soms tot een foutmelding kan leiden. In dat geval kun je online via de website, of telefonisch een update aanvragen.
Pieter Van Der Zwaag
Slechte verbinding, werkt nog met coax, doorspoelen maar tot 16x, drama provider
(Translated by Google)
Bad connection, still works with coax, only flush up to 16x, drama provider
Kabelnoord:
Mocht je problemen ervaren, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen, zodat we hier samen naar kunnen kijken. Ons telefoonnummer is 0519-701701. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 8-17 uur en op zaterdag van 9-17 uur.
Roel Raap
Leuke actie met de Fury van Dockum. Vooral als de kaartverkoop al enige tijd aan de gang is en we dus al kaarten hebben. Ik voel me echt een gewaardeerde klant.
(Translated by Google)
Nice action with Dockum's Fury. Especially if ticket sales have been going on for some time and we already have tickets. I really feel like a valued customer.
henk jonkman
waarom moet ik steeds weer de tv heractiveren als ik hem een paar dagen niet heb gebruikt.
Ik begin dit vervelend te vinden en denk Geef een goed antwoord waar ik iets mee kan.erover om naar aan andere provider te gaan.
(Translated by Google)
Why do I have to keep reactivating the TV when I haven't used it for a few days?
I'm starting to find this annoying and think I'll give you a good answer that I can do something with about switching to another provider.
Kabelnoord:
We sturen continu informatie naar de smartcard met gegevens over uw abonnement en beveiliging. Wanneer de tv echter langere tijd uit staat, ontvangt de smartcard deze informatie niet. Zodra de tv weer aan gaat, moet de smartcard deze gegevens verwerken, wat soms tot een foutmelding kan leiden. In dat geval sturen wij een update om de informatie opnieuw door te geven.
M. Egberink
Spoedgeval, zeer goed opgepakt!
Odido al 1 maand bezig geweest om mijn internet aansluiting te realiseren maar al met al geen aansluiting. Zelfs een monteur langs geweest maar zonder resultaat. De situatie uitgelegd bij Kabelnoord en binnen 24 uur had ik internet. Super bedankt Kabelnoord.
(Translated by Google)
Emergency, handled very well!
Odido has been working for 1 month to establish my internet connection, but all in all no connection. Even had a mechanic visit, but with no results. Explained the situation at Kabelnoord and I had internet within 24 hours. Thank you very much Kabelnoord.
Kabelnoord:
Wat een opluchting om te horen dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Geniet van je nieuwe internetverbinding! 👍
sjors janssen
Top provider sinds dag 1 klant, van de 500 mb die wij betalen loopt het vaak op tot 600mb op onze apperatuur. Kapotte onderdelen mag ik gelijk gratis komen ruilen handig als je in de buurt woont zoals wij gewoon even binnen lopen. 1 klein minpuntje de wifi extenders zijn erg zwak Kwa bereik afstand ondanks onze houten vloeren deze zouden een stuk sterker mogen bij de volgende generatie. Een normale router heeft 20-30meter bereik bij deze kleine extenders valt het weg onder 10 meter. Zelfs als je nog 3 of 4 streepjes van de 5 hebt doet hij soms bijna niks meer.
Verder zeer tevreden fijn snel internet en het tv systeem werkt over het algemeen altijd netjes het opname systeem mag anders je kunt maar kort of helemaal niet pauzeren of max 20 minuten en niet achteruit spoelen alleen vooruit als ik het goed heb of zelfs dat niet. Hier moet meer flexibiliteit het is 2024 en de kosten zijn al hoog genoeg in het leven een beetje gemak moet niet moeilijk zijn.
Als laatste toevoeging voor gamen ideaal glasvezel ik en mijn vrouw gamen veel en hebben in elk spel de beste ping van iedereen altijd.
(Translated by Google)
Top provider since day 1 customer, from the 500 MB that we pay, it often increases to 600 MB on our equipment. I can come and exchange broken parts for free, which is useful if you live nearby, like we do, just walk in. 1 small minus, the WiFi extenders are very weak. In terms of range distance, despite our wooden floors, they could be a lot stronger in the next generation. A normal router has a range of 20-30 meters, with these small extenders it falls below 10 meters. Even if you still have 3 or 4 bars out of 5, it sometimes does almost nothing anymore.
Furthermore, very satisfied, nice fast internet and the TV system generally always works neatly, the recording system is allowed otherwise you can only pause briefly or not at all or for a maximum of 20 minutes and not rewind only forward if I'm right or not even that. More flexibility is needed here, it is 2024 and the costs are already high enough in life, a little convenience should not be difficult.
As a final addition for gaming, fiber optic is ideal. Me and my wife game a lot and always have the best ping of everyone in every game.
Kabelnoord:
Bedankt voor je review! We zijn blij dat je onze snelheid en service waardeert, inclusief die extra MB’s. En voor de gamers onder ons, het doet ons goed te horen dat jullie dankzij onze glasvezelverbinding altijd als eerste bij de finish zijn met de beste ping. We blijven er alles aan doen om jullie gaming-ervaring episch te houden 😉.
Ivan Vukčević
Niet stabiel en te duur. Opzegtermijn duurt lang 1 maand dus extra mand more betalen worden. Oplichter
(Translated by Google)
Not stable and too expensive. The notice period is 1 month, so you will have to pay an additional basket. Swindler
Kabelnoord:
Wat jammer dat je problemen ervaart. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0519-701 701, mochten we nog iets voor je kunnen betekenen. Een opzegtermijn van een maand is overigens in vergelijking met andere providers zeer redelijk.
ate toornstra
Ik ben heel tevreden over kabelnoord mooi snel internet glasvezel haast nooit storing en service is goed alleen 1 ding dat is dat ze duitse zenders nog niet HD heben voor de rest super goed als ik cijfer mocht geven is dat 9.5 ps wat ik nog wel wil is dat viaplay in HD komt want nu zie je het darten in sd dat ziet niet mooi als alle zenders in HD zijn ben ik zeer tevreden over kabelnoord dan kunnen ze van mij wel 10 sterrren krijgen
(Translated by Google)
I am very satisfied with KabelNoord, nice fast internet, fiber optic, almost never any interference and the service is good, only 1 thing is that they do not have HD German channels yet, the rest is super good, if I could give a figure, it is 9.5 ps. What I still want is that viaplay will be in HD because now you see the darts in SD, that doesn't look good if all channels are in HD, I am very satisfied with KabelNoord, then they can get 10 stars from me
Kabelnoord:
Hallo Ate, bedankt voor je review, hoog cijfer en de 5 sterren. Hier zijn we heel blij mee 🤗.
Aaltje Nicolai
Sinds een paar dagen onstabiel WiFi en na telefonisch contact, werden mij 2 WiFi versterkers toegestuurd,die ik zelf aan moest sluiten. Na veel gedoe( oud huurhuis en te weinig stopcontacten) 3 kwartier verder,weer moeten bellen voor hulp. De medewerker was best geduldig en loodste mij er door heen.
Wat er niet bij werd verteld was, dat er meerdere apparaten nu niet meer werkten..
TOON ging in storing, printer werkte ook niet meer.
Ik betaal voor mijn abonnement, maar zelfredzaamheid schijn je dus zelf te moeten leveren..
Ik ben een vrouw van 66 jaar en geen digibeet, dus vind dit eerlijk gezegd wel wat ver gaan.. dit is stress waar ik niet op zit te wachten..
Had iets meer service verwacht.
Aaltje Nicolai
(Translated by Google)
WiFi has been unstable for a few days and after telephone contact, I was sent 2 WiFi amplifiers, which I had to connect myself. After a lot of hassle (old rental house and too few sockets), 45 minutes later, we had to call again for help. The employee was quite patient and guided me through it.
What was not mentioned was that several devices were no longer working.
TOON broke down and the printer also stopped working.
I pay for my subscription, but you seem to have to provide self-reliance yourself.
I am a 66 year old woman and not a digital person, so to be honest I think this is going a bit far... this is stress that I don't want.
Expected a little more service.
Aaltje Nicolai
Kabelnoord:
Wat jammer dat je problemen ervaart met de WiFi en dat het na telefonisch contact nog niet is opgelost. Als het goed is heb je intussen alweer contact met ons gehad en is er een afspraak ingepland, wij hopen daarmee alles naar wens op te kunnen lossen.
Henk Zweeren
Zitten ruim 24 uur zonder internet verbinding ( hooidammen 1b) geen contact te krijgen met wie dan ook van kabel Noord erg slechte geregeld ( wel elke week factuur sturen ( en wij betalen) moet toch in in de zeer nabije toekomst veranderen of ze moeten met een alternatief komen kortom zeer teleurstellend
(Translated by Google)
Being without internet connection for more than 24 hours (hay dams 1b), no contact with anyone from Cable North, very poorly arranged (sending an invoice every week (and we pay)) must change in the very near future or they will have to go with a alternative, in short, very disappointing
Kabelnoord:
We begrijpen de frustratie die gepaard gaat met een langdurige internetonderbreking en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en lijkt het probleem te zijn opgelost. Mocht u nog wederom problemen ondervinden, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen👍 .
FM Sijtsma
Hoewel ik geen klant ben bij Kabelnoord, ben ik onder de indruk van de positieve ervaringen die ik heb gehoord van bekenden die wel klant zijn. Ze zijn zeer tevreden over de bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en service van de werknemers 👍.
(Translated by Google)
Although I am not a customer of Kabelnoord, I am impressed by the positive experiences I have heard from acquaintances who are customers. They are very satisfied with the accessibility, customer friendliness and service of the employees 👍.
Kabelnoord:
Bedankt voor de mooie reactie, het is altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd 😊.
S van der Velde
Wij zijn zeer tevreden over kabelnoord
(Translated by Google)
We are very satisfied with Kabelnoord
Kabelnoord:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! 😊👍
hedzer vanderbij
Als er problemen zijn wordt dat zo snel mogelijk opgelost. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat meedenkt.
En niet te vergeten leuke winacties!
Kortom wij zijn een tevreden klant.
(Translated by Google)
If there are any problems, they will be resolved as quickly as possible. Friendly and helpful staff who think along.
And don't forget fun competitions!
In short, we are a satisfied customer.
Kabelnoord:
Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Van tevreden klanten worden wij ook blij. 😉
Wilco De Bruin
Prima bedrijf met korte lijntjes. Bij problemen wordt er direct geschakeld en worden deze zo snel mogelijk opgelost.
(Translated by Google)
Great company with short lines of communication. In case of problems, immediate action is taken and they are resolved as quickly as possible.
Kabelnoord:
Fijn om te lezen, dat je tevreden bent over ons 🤗.
Herma Donker
Prima service
Kabelnoord:
Bedankt voor de 5 sterren 😊.
jitse de jong
26 minuten aan de telefoon in de wacht gezeten dat kan en moet beter .dat verdient wel lekker elke tik is geld natuurlijk... dit jaar kabelnoord over de vloer gehad en ons probleem werd keurig opgelost dik tevreden deze keer daarom nu 5 sterren
(Translated by Google)
I was on hold for 26 minutes on the phone, that can and should be improved. It deserves a lot of money. Every tick is money of course... I had KabelNoord on the floor this year and our problem was solved neatly. Very satisfied this time, that's why we now give it 5 stars.
Jeroen van Aken
Kabelnoord:
Bedankt voor de 4-sterren😃.
Simone Mens
Helaas weer dagen lang geen tv. Melding dat kastje niet is aangemeld op account. Kabelnoord is gesloten. Service dienst gebeld, nemen alle vriendelijkste de melding aan en vragen je daarna om de volgende dag terug te bellen!!! Wat heb ik daar nou aan???? Ben zo enorm klaar met dit bedrijf.
2 Januari zelf moeten bellen. Tv uiteindelijk verholpen, nu problemen met wifi. Ze hebben ons wel andere providers aangeprezen. Ze kunnen dus echt niet beter dan dit leveren helaas. En ik zeg helaas omdat het allemaal enorm aardige mensen zijn die werken bij Kabelnoord en er alles aan doen om je te helpen. Wellicht dat ze te klein zijn om zo groots mee te doen. Het is niet anders.
(Translated by Google)
Unfortunately, no TV for days again. Message that box is not logged into account. Kabelnoord is closed. Called the service department, all the friendliest people took the call and then asked you to call back the next day!!! What good is that for me???? I'm so done with this company.
Had to call myself on January 2. TV eventually resolved, now problems with WiFi. They did recommend other providers to us. So unfortunately they really can't deliver better than this. And I say unfortunately because they are all very nice people who work at Kabelnoord and do everything they can to help you. Perhaps they are too small to participate in such a big way. It's no different.
Kabelnoord:
We begrijpen hoe frustrerend het is om langdurige storingen te ervaren. Mocht u in de toekomst een probleem hebben, dan hopen we de kans te krijgen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.
Iris Drost
Kunnen hun internet nog niet eens 2 dagen werkende houden na het "fiksen" van een storing😂 30 december storing 1 januari weer, in dezelfde glasvezelkast notabene, maar een tegemoetkoming kun je als klant naar fluiten.
Je betaalt voor een service dan vind ik dat je dat ook een beetje behoorlijk moet leveren.
Ook leveren ze niet de snelheid waar je voor betaalt, als je betaalt voor 1000/1000 haal je de 900 niet eens.
Tis dat jullie naast KPN de enigsten zijn en jullie goedkoper zijn anders waren we allang overgestapt.
(Translated by Google)
They can't even keep their internet working for 2 days after "fixing" a fault😂 December 30th fault January 1st again, in the same fiber optic cabinet, of all things, but you as a customer can whistle for compensation.
You pay for a service and I think you should deliver it properly.
They also don't deliver the speed you pay for, if you pay for 1000/1000 you won't even get 900.
It's that you are the only ones besides KPN and you are cheaper, otherwise we would have switched a long time ago.
Kabelnoord:
Oei, het lijkt erop dat onze glasvezelkast een eigen agenda heeft voor nieuwjaarsstoringen! We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en begrijpen dat dit frustrerend is. Wat betreft de internetsnelheid leveren we wel 1000/1000mbps, echter kan het zijn dat de snelheid in de praktijk niet altijd gehaald wordt. Dit hangt namelijk erg af van de eigen (netwerk) apparatuur die naast ons modem wordt gebruikt. Een beetje gezonde concurrentie met KPN houden we natuurlijk graag in stand, maar dan wel op een positieve manier! 💪
We nodigen je graag uit om telefonisch contact met ons op te nemen op 0519-701701, zodat we kunnen kijken of we je zorgen weg kunnen nemen.
SYTZ
Kabelnoord:
Hartelijk bedankt voor je 5 sterren 😊.
Griet Katsma
Had vermeldt dat ik steeds het Amino bakje moet resetten, omdat ‘ie teveel moet nadenken om programma’s terug te kijken of te herstarten. De volgende dag werd ik gebeld en ze hebben het probleem op afstand opgelost. Later een mail gekregen dat ik een attentie kon ophalen in een winkel. Daar aangekomen kreeg ik een banketstaaf. Ook kon je nog vragen stellen en/of problemen melden. Ik ben heel tevreden met Kabelnoord. problemen worden snel opgelost. Fijn!!
(Translated by Google)
Had mentioned that I always have to reset the Amino box, because it has to think too much to watch programs or restart them. The next day I got a call and they resolved the problem remotely. Later I received an email that I could pick up a gift in a store. When I got there I was given a banquet rod. You could also ask questions and/or report problems. I am very satisfied with Kabelnoord. problems are resolved quickly. Fine!!
Kabelnoord:
Fijn om te lezen dat we je probleem met het Amino bakje op afstand hebben kunnen oplossen! Een banketstaaf als bedankje, lijkt ons een smakelijke manier om je te laten weten hoezeer we je waarderen als klant. Als er ooit meer vragen zijn of als er weer iets is, aarzel dan niet om het ons te laten weten 😉.
Albert Brouwer
Zeer tevreden.
Eigenlijk nooit problemen, mocht er een storing zijn, en je belt, dan wordt je na afloop gebeld door de monteur dat het opgelost is. Super goede service.
Echte aanrader.
(Translated by Google)
Very satisfied.
Actually never any problems, if there is a problem and you call, the technician will call you afterwards to say that it has been resolved. Very good service.
Highly recommended.
Kabelnoord:
Dankjewel voor de 5 sterren! We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent 👍🏻
Inge de Vries
Sinds enige tijd hadden we te maken met tijdelijk uitvallen van ons internet. Na telefonisch overleg met deskundige dame van de helpdesk/klantenservice van KabelNoord, is deze week monteur Hendrik langs geweest. Hij heeft alles gecheckt, opnieuw ingesteld en/of instellingen aangepast. En is pas weggegaan toen alles werkte. Dank KabelNoord (en specifiek Hendrik) voor de vlotte, deskundige service! We zijn zeer tevreden :-)
(Translated by Google)
For some time now we have had to deal with temporary outages of our internet. After a telephone consultation with an expert lady from the KabelNoord helpdesk/customer service, engineer Hendrik came by this week. He has checked everything, reset and/or adjusted settings. And only left when everything was working. Thank you KabelNoord (and specifically Hendrik) for the smooth, expert service! We are very satisfied :-)
Kabelnoord:
Dankjewel voor de 5 sterren! We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent 👍🏻
Janny Zijlstra
veel te duur ,internet, internet onderbreekt vaak , je kunt hier niet overstappen op goedkopere leveranciers van internet en t.v. Kabelnoord heerst hier met alleen recht ,overal zijn goedkopere aanbieders ,helaas hier niet mogelijk jammer ,waardeloos sloom internet en stikduur net weer duurder geworden zij hebben een machts positie hier
(Translated by Google)
Much too expensive, internet, internet often interrupts, you cannot switch to cheaper suppliers of internet and TV here. Kabelnoord rules here with absolute right, there are cheaper providers everywhere, unfortunately not possible here, a pity, worthless slow internet and suffocating time has just become more expensive again, they have a position of power here
Kabelnoord:
Hallo Janny, wat vervelend om te horen dat het internet zo vaak uitvalt. Graag willen wij hier graag met je naar kijken en dit oplossen. Zou je ons willen bellen op 0519-701701?
L. v. Alphen
Kabelnoord:
Jammer van die ene ster. We doen ons uiterste best om een glasvezel verbinding te realiseren naar uw adres. U hebt hier gister ook telefonisch contact over gehad met een collega. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust nogmaals contact op met ons Klantencentrum. Ze zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur via 0519 - 701 701.
ejm dmggs
Problemen gehad met internet en wifi..
Maaar perfect opgelost door zowel monteur als medewerkers aan telefoon . Wij komen uit het westen en hebben daar kpn en ziggo als providers gehad maar de service van kabelnoord steekt daar met kop en schouders boven uit, dus een dikke 10 voor kabelnoord.
(Translated by Google)
Had problems with internet and wifi..
But it was resolved perfectly by both the technician and the employees on the telephone. We come from the west and have had KPN and Ziggo as providers there, but KabelNoord's service is head and shoulders above them, so a big 10 for KabelNoord.
Kabelnoord:
Dankjewel voor de 5 sterren! We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent 👍🏻
Henk-Jan van der Ploeg
Sinds wij glasvezel hebben van Kabelnoord is ons internet nog nooit zo snel geweest, Max Verstappen is er niks bij. (Ik zou zweren dat ook Max er sneller door is..)
We maken al jaren naar tevredenheid gebruik van het stabiele en snelle glasvezel netwerk (500 Mbps up/down) van Kabelnoord in Damwâld. In de afgelopen 5 jaar nog geen problemen meegemaakt.
Ook wanneer je een vraag/probleem hebt kun je snelheid verwachten, de klantenservice is telefonisch binnen een minuut beschikbaar en ook emails worden snel beantwoord. Mochten we er niet uit komen dan is het geen enkel probleem om een monteur langs te sturen.
Kortom, een #1 podiumplaats voor Kabelnoord!
(Translated by Google)
Since we got fiber optic from Kabelnoord, our internet has never been this fast, and Max Verstappen is nothing compared to that. (I swear it also makes Max faster..)
We have been using the stable and fast fiber optic network (500 Mbps up/down) of Kabelnoord in Damwâld for years with satisfaction. Have not experienced any problems in the past 5 years.
Even if you have a question/problem you can expect speed, customer service is available by telephone within a minute and emails are also answered quickly. If we cannot resolve it, it is no problem to send a technician.
In short, a #1 podium place for Kabelnoord!
Kabelnoord:
Wat een geweldig compliment! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze diensten.
We kunnen ons voorstellen dat het internet zo snel is dat Max Verstappen er niks bij is. Zeker als je een filmpje aan het streamen bent, lijkt het wel alsof je er zelf in zit.
PS: Als Max Verstappen ooit een probleem heeft met zijn internet, weet hij ons te vinden 😁.
Diana Meulenbelt
Kabelnoord:
Hartelijk bedankt voor de vijf sterren! 😊
Ja de Jager
Kabelnoord:
Bedankt voor de 5 sterren!👍
J Postma
1 ster is zelfs nog te veel voor deze club.
Weer een ochtend mogen wachten op een monteur voor jan met de korte achternaam. Wat een amateurische kliek !!! Komen hun afspraken niet na en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder enig resultaat.
(Translated by Google)
1 star is even too much for this club.
Had to wait another morning for a mechanic for Jan with the short surname. What an amateur clique!!! If they do not keep their agreements, you will be sent from pillar to post without any results.
Kabelnoord:
Het spijt ons te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. We begrijpen dat het vervelend kan zijn om te moeten wachten op een monteur en dat afspraken nakomen belangrijk is. Dit is absoluut niet wat we proberen te bieden in onze service. Kun je hierover telefonisch contact met ons opnemen, zodat we hier samen naar kunnen kijken? Dit kan op telefoonnummer 0519-701 701.
berg bj
Kabelnoord:
Jammer, één ster! Graag horen we wat we beter kunnen doen, je mag ons gerust bellen op 0519-701701. We helpen je graag!
Jeen Koster
Fijne Friese partij! Direct een medewerker aan de lijn en geen lange telefoonmenu's of inspreekbandjes.
(Translated by Google)
Happy Frisian party! An employee will answer the phone immediately and no long telephone menus or voice tapes.
Kabelnoord:
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Lia van Velsen
Vandaag 4 oktober Hendrik Leegstra van Kabel Noord aan huis gehad om 2 televisies , radio en een vaste telefoon aan te sluiten op het glasvezelnet. Super goed gegaan. Met heel veel geduld uit gedokterd hoe alles aangesloten moest worden omdat de aansluitingen allemaal veranderd waren. Ik ben zeer tevreden. Heb een aantal jaren KPN gehad. Steeds storingen en geen goede hulp omdat allemaal op te lossen. Maar wel elke keer een factuur. Dit is dan ook de reden dat ik overgestapt ben van KPN naar Kabel Noord. Ik ben ook zeer te spreken over de opzegservice van KabelNoord. Je hoeft niet zelf KPN te bellen om dit te regelen. Je hangt dan zo wie zo soms wel een uur aan de telefoon voordat je contact met iemand krijgt.
Nogmaals zeer tevreden over Hendrik Leegstra!
(Translated by Google)
Today, October 4, we had Hendrik Leegstra from Kabel Noord at home to connect 2 televisions, radio and a landline telephone to the fiber optic network. Went very well. With a lot of patience I figured out how everything should be connected because the connections had all changed. I am very satisfied. I had KPN for a number of years. Always malfunctions and no good help because everything can be solved. But an invoice every time. This is also the reason why I switched from KPN to Kabel Noord. I am also very pleased with KabelNoord's cancellation service. You do not have to call KPN yourself to arrange this. You'll sometimes be on the phone for an hour before you get in touch with someone.
Once again very satisfied with Hendrik Leegstra!
Kabelnoord:
Zo horen wij het graag 👍🏻💪🏻 Bedankt voor de 5 sterren!
lars van veen
Vriendelijke service, goed geholpen en geïnformeerd, er word de tijd voor je genomen om alles goed begrijpend en goed uit te leggen
(Translated by Google)
Friendly service, well-helped and informed, they take the time to understand and explain everything thoroughly
Kabelnoord:
Bedankt Lars, graag gedaan!
Anna Adema
Sinds 2019 klant van kabelnoord ik vind het een heel goed bedrijf ze helpen je goed als er wat is in 1 woord een goed bedrijf met aardige mensen die je goed helpen en je kunt met de admaliteitsdagen dokkum 2023 vip kaarten winnen zou ik heel graag willen winnen heel graag zelfs groetjes Anna Adema
(Translated by Google)
I have been a customer of Kabelnoord since 2019, I think it is a very good company, they help you well if there is a problem. In one word, a good company with nice people who help you well and you can win VIP tickets with the Admiralty Days Dokkum 2023, I would really like to win very much, even greetings Anna Adema
Kabelnoord:
Kijk, dat lezen we graag! Wij doen ons best voor onze klanten 🤗.
Hille Hoekstra
De admiraliteitsdagen 2023 komen er aan,
gelukkig kan de televisie dan aan.
Goed de de artiesten te volgen door kabelnoord,
zittend alles kunnen volgen geen man overboord.
Maar hoe gezellig is dit om er zittend vip live bij te kunnen zijn,
dat maakt onze avond top en super fijn.
Kabelnoord het hele jaar bereikbaar,
hulde ook ook weer voor dit top jaar.
Een telefoontjes en je word gehoord,
wij zijn super tevreden met ons kabelnoord.
fam.Hoekstra Damwald
(Translated by Google)
The Admiralty Days 2023 are coming,
luckily the television can then be turned on.
Good to follow the artists through cable north,
Being able to follow everything while seated, no man goes overboard.
But how nice is it to be able to attend live VIP sitting,
that makes our evening great and super nice.
Kabelnoord accessible all year round,
Kudos again for this great year.
One phone call and you are heard,
We are very satisfied with our cable north.
Hoekstra Damwald family
Kabelnoord:
Daar gaan we voor 👍. Bedankt voor je review.
Henk Walda
geen problemen .alles werkt zoals het moet werken
(Translated by Google)
no problems. everything works as it should
Kabelnoord:
Fijn om te lezen dat je geen problemen ervaart met onze diensten👌.
Steffan Doornbos
Al jaren klant, nooit problemen. Zelf heb ik jaren bij de twee grootste providers van Nederland gewerkt en dan weet je hoe het niet moet. Helaas zijn die clubs veel en veel groot en is de kwaliteit helemaal niet meer belangrijk. Een kleinere provider, lokaal en regionaal is dan toch stukken en stukken beter. Vooral zo doorgaan. Overal gaat wel eens iets mis maar dat kan in Feanwâlden op 1 hand tellen de afgelopen jaren. Erg blij met inmiddels al vele jaren glasvezel.
(Translated by Google)
Been a customer for years, never any problems. I have worked for the two largest providers in the Netherlands for years and I know what not to do. Unfortunately, those clubs are much, much bigger and quality is no longer important at all. A smaller provider, local and regional, is much better. Please keep it up. Something goes wrong everywhere, but in Feanwâlden you can count that on one hand in recent years. Very happy with fiber optic for many years now.
Kabelnoord:
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen, dat je een positieve ervaring hebt als jarenlange klant en uiteraard zijn we blij dat je de voordelen van een lokale en regionale provider waardeert 👍.
D. Gardenier
Een hele goede service en snelle reactie als iets niet goed is je krijgt altijd binnen 48uur reactie vooral met tieners in huis is het internet van kabelnoord super goed amper vertraging en reageert super snel. Dankjewel kabelnoord voor de goede service
(Translated by Google)
Very good service and quick response if something is not right, you always get a response within 48 hours, especially with teenagers in the house, the cable north internet is super good, hardly any delays and responds super fast. Thank you KabelNoord for the good service
Kabelnoord:
We zijn blij dat je onze snelle service waardeert, en het doet ons goed te weten dat het internet van Kabelnoord goed werkt, vooral met tieners😉.
Valentine Ullens - Hoogenboom
Snelle telefonisch service en na 2 dagen afspraak met de monteur ivm niet werkende mails. Bedankt Freddy voor je tijd, je oplossend denken en het vinden van het probleem! Hierbij is alles opgelost en kunnen we weer verder, hartstikke bedankt!
(Translated by Google)
Fast telephone service and an appointment with the technician after 2 days due to non-working emails. Thank you Freddy for your time, your problem solving and finding the problem! Everything has been resolved and we can move on, thank you very much!
Kabelnoord:
Heel graag gedaan! Mooi dat het weer opgelost is 👍🏻
Siebo Mollema
Stabiel en supersnel internet, nog nooit een storing gehad! De gratis WiFi versterkers functioneren prima! Bovendien is de app van Kabelnoord voor ons een uitkomst op vakantie. Geen gezeur meer met de schotel op de camper. Via WiFi hebben wij nu overal tv ontvangst. Zeer tevreden met Kabelnoord! Een echte aanrader.
(Translated by Google)
Stable and super fast internet, never had a problem! The free WiFi boosters work fine! Moreover, the Kabelnoord app is a godsend for us on holiday. No more hassle with the dish on the camper. We now have TV reception everywhere via WiFi. Very satisfied with Kabelnoord! Highly recommended.
Kabelnoord:
Leuk om te horen Siebo, dankjewel!
Lieve Stuurman
Hele goed provider! Ik luister 24/7 muziek en dat kan allemaal moeiteloos met het internet van Kabelnoord! Ook mijn tiktokverslaving word onderhouden en gespekt door het vlugge laden van de video’s door de internetverbinding van kabelnoord!!! Nee hoor grapje, maar voor de rest wel echt een top service! Klantvriendelijk, en prettig in omgang. Altijd binnen 48 uur reactie als de internet niet werkt (wat heel prettig is met een verslaafde tiener in huis, maar soms iets minder als ik een goed excuus zoek om niet dat ene app je te versturen…😂) Overall, heel prettig!!!
(Translated by Google)
Very good provider! I listen to music 24/7 and all of this is possible effortlessly with Kabelnoord's internet! My tiktok addiction is also maintained and supported by the fast loading of the videos through the cable north internet connection!!! No, just kidding, but otherwise really great service! Customer friendly and pleasant to deal with. Always response within 48 hours if the internet is not working (which is very nice with an addicted teenager in the house, but sometimes less so when I am looking for a good excuse not to send that one app...😂) Overall, very nice!!!
Kabelnoord:
Jouw beoordeling is uit de kunst! Als je vóór donderdag 7 september ‘23 een e-mail naar prijsvraag@office.kabelnoord.nl met daarin jouw NAW-gegevens en telefoonnummer stuurt, dan nemen we contact met je op.
karin de graaf
Goed bereikbaar en behulpzaam. Aardige bekwame werknemers. Overzichtelijk site. Prima netwerk. Kortom erg tevreden
(Translated by Google)
Easily accessible and helpful. Nice skilled employees. Clear site. Excellent network. In short, very satisfied
Kabelnoord:
Fijn om te lezen dat je blij bent met onze bereikbaarheid, behulpzaamheid en aardige en bekwame medewerkers 🤗.
hans mellink
Kabelnoord geeft met een luisterend oor de programma's door aan mijn oog en oor.
(Translated by Google)
Kabelnoord passes on the programs to my eyes and ears with a listening ear.
Kabelnoord:
Jouw beoordeling is uit de kunst! Als je vóór donderdag 7 september ‘23 een e-mail naar prijsvraag@office.kabelnoord.nl met daarin jouw NAW-gegevens en telefoonnummer stuurt, dan nemen we contact met je op.