Veelgestelde vragen
Algemeen
-
U ontvangt van ons een brief met daarin IP-adres(sen) en verdere technische gegevens. Bewaar deze brief goed. Hierin staat namelijk ook het telefoonnummer voor het melden van storingen.
-
Wij bieden zakelijk deze dienst niet.
Internet
-
- 24/7 SLA (Service Level Agreement)
- 1 vast IP-adres
- Kennisgeving van geplande onderhoudswerkzaamheden, minimaal 5 werkdagen van te voren.
- Gepland onderhoud wordt uitgevoerd tussen 00.01 en 07.00 uur.
- Apart telefoonnummer voor meldingen van storingen.
-
Het is mogelijk een tweede IP-adres aan te vragen wanneer u onze dienst internet geleverd krijgt via glasvezel.
Op poort van 4 van onze gateway/modem, wordt dan dit tweede IP-adres actief gesteld.
-
U krijgt van Kabelnoord een mailadres ter beschikking.
-
Wanneer u gebruik maakt van een mailadres van een andere provider, kunt u in sommige gevallen deze blijven gebruiken tegen een vergoeding.
Maakt u gebruik van een gmail, hotmail, of mailadres vanuit uw eigen domeinnaam, dan kunt u deze blijven gebruiken.