Je bent niet de enige! We krijgen opvallend veel vragen van mensen die opeens geen e-mails meer kunnen versturen of ontvangen op hun Android apparaat. Dit heeft niets met Kabelnoord te maken, want onze klanten kunnen ongestoord internetten, tv kijken, radio luisteren en bellen op dit moment.
Ook al heeft het niet kunnen e-mailen vanaf je hotmail-, outlook of knid-adres niets te maken met Kabelnoord: we helpen je graag op weg als je op dit moment met hetzelfde probleem zit.
Niet kunnen e-mailen vanaf je Android-apparaat?
Opvallend is dat de mensen die wij gesproken hebben over hun e-mailproblemen allemaal gebruik maken van dezelfde e-mailapp op hun Android-apparaat. Gebruikers hebben allemaal recent de app geüpdate. Na het uitvoeren van de update wordt er gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in te voeren. Deze worden niet herkend. Het resultaat: je kunt niet meer in je mailbox komen, e-mails ontvangen of versturen. Lastig!
Dit kun je doen
Herken je bovenstaand verhaal? Dan hebben we een paar tips om weer in je mailbox te komen:
- Ga rechtstreeks naar de website van hotmail, outlook of webmail.kabelnoord.nl
- Log hier in met jouw gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord
- Nu heb je weer toegang tot je mailbox en kun je e-mails ontvangen en versturen
Hulp nodig?
Heb je toch nog een vraag of kom je er niet uit? Onze technische helpdesk is telefonisch bereikbaar via 0519-701701. We helpen je graag.