Op dit moment is Mijn Kabelnoord niet bereikbaar i.v.m. (onderhouds)werkzaamheden. Heb je vragen of kunnen we helpen? Neem dan contact met ons op!

Inlogmethode Mijn Kabelnoord wordt vernieuwd

Inlogmethode Mijn Kabelnoord wordt vernieuwd

Geplaatst op 17 december 2024

Op dit moment kun je even geen gebruik maken van Mijn Kabelnoord vanwege onderhoudswerkzaamheden. We zijn bezig met optimalisatie, zodat je straks nog beter gebruik kunt maken van onze service. Ook passen we de inlogmethode aan, hier ontvang je binnenkort meer informatie over.

Wil je zelf een wijziging doorgeven?

Als je niet kunt of wilt wachten totdat je weer gebruik kunt maken van Mijn Kabelnoord, geef je wijziging dan door via het contactformulier, kom langs in Dokkum of bel ons tussen 8.00 en 17.00 uur: 0519-701701. We helpen je graag! In de loop van januari 2025 kun je alles zelf regelen via het vernieuwde Mijn Kabelnoord!

Facturen via e-mail

En goed om te weten: iedere maand sturen we je een factuur per e-mail. Je kunt deze eenvoudig terugvinden in je inbox.

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web