Kabelnoord ondanks wegwerkzaamheden wel bereikbaar

We werken aan ‘Mijn Kabelnoord’

Geplaatst op 2 november 2023

In verband met werkzaamheden is Mijn Kabelnoord tijdelijk niet bereikbaar op maandag 6 november a.s. tussen 8.00 en 11.00 uur.

Dit kun je met Mijn Kabelnoord

Klanten van Kabelnoord kunnen in Mijn Kabelnoord facturen en openstaande betalingen inzien, belgegevens bekijken, zelf abonnementen wijzigen en adres- of betaalgegevens aanpassen. Het voordeel is dat Mijn Kabelnoord 24/7 beschikbaar is voor abonnees.

Heb je nog geen Mijn Kabelnoord account? Maak hem dan zelf aan.

Persoonlijk advies

Heb je een vraag of wil je liever persoonlijk geholpen worden door een medewerker? Bel 0519-701701 of kom langs bij onze klantenbalie aan de Pier Prinslaan in Dokkum. Je kunt ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur bezoeken.

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web