Op dit moment is Mijn Kabelnoord niet bereikbaar i.v.m. (onderhouds)werkzaamheden. Heb je vragen of kunnen we helpen? Neem dan contact met ons op!

Zelf regelen

Beheer je abonnement in Mijn Kabelnoord

Je beheert en wijzigt je producten en persoonlijke gegevens via Mijn Kabelnoord. Je dient je eenmalig te registreren. In Mijn Kabelnoord kun je ook je smartcards toevoegen en updaten. 

Naar Mijn Kabelnoord

Verhuizing

Ga je verhuizen? Dan vragen we je om dit verhuisformulier te gebruiken.

Naar het verhuisformulier

Registreren voor Mijn Kabelnoord

Dit heb je nodig om te registreren:

  • e-mailadres naar keuze (@knid.nl is niet verplicht)
  • laatste 4 cijfers van je IBAN
  • klantnummer (zie Kabelnoord-factuur)

Naar Mijn Kabelnoord

Hulp nodig?

Kom je er niet uit met Mijn Kabelnoord? Neem dan contact op.

Naar contact

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web